» خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی

خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی

خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی

امروزه به دلیل زیادشدن بی سابقه استفاده افراد از ارسال اس ام اس انبوه و ایجاد خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی باعث سردر گمی افراد میشود .ارگان ها و افراد با به کار بردن پیامک تبلیغاتی برای افزایش بخشیدن به کسب و کار خود در طول روز تقریبا تعداد بسیاری پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند . گاه اتفاق می افتد به دلیل ارسال انبوه خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی رخ می دهد. از جمله این خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی میتوان به کندشدن در ارسال پیامک ها و یا دریافت نکردن گزارش تحویل (دلیوری) اشاره کرد.

                     

         همیشه قبل از ارسال پیامک ، یک پیامک تستی به یک شماره همراه اول و ایرانسل از همان خط ارسال نمایید،

        یکی ازمهم ترین نکات در ارسال های دسته جمعی می باشد ، که باعث کم شدن خطادر اسال پیامک تبلیغاتی میشود.

 

با وجود سوء استفاده های بسیاری که در جامعه ما پیش آمده حس اعتماد مشتریان به این گونه تبلیغات تقریبا از بین رفته است ولی باید به شما این اعتماد را بدهیم که در اینجا هدف ما جلب رضایت شما می باشد پس نگران نباشید .

 

تبلیغات زیادی به طریق های مختلف در سطح شهر دیده میشود  آیا توجه شما را به خود جلب کرده است ؟ ما این تبلیغات را می بینیم و راحت از آن میگذریم کمتر اتفاق می افتد که کسانی به این روش تبلیغات دقت کنند زیرا این گونه تبلیغات زیاد هستند ، اما اگر پیامک تبلیغاتی به شما ارسال شود به دلیل تایم کمی که از شما می گیرد و استفاده همه گیر از تلفن های همراه بسیار مرسوم تر و جدیدتر می باشد. زیرا با نگاهی چند به دنیای اطراف و انواع بازاریابی های سنتی و مدرن و مقایسه آنها با دیگر روش ها به سادگی در میا بید که ساده ترین و کم هزینه ترین روشی که میتوان با آن ، به مخاطبان دسترسی داشت ، ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی میباشد.

 

خطا در اسال پیامک تبلیغاتی :

 

۱-  اطمینان از قرار نگرفتن شماره موبایل برای ارسال تستی پیامک :

هنگامی که میخواهید پیامک خود را به گروهی ارسال کنید ، قبل از آن یک پیامک تست به موبایلی که در بلک لیست مخابرات نیست ارسال کنید تا پیامک شما از موبایل دریافت شود و اطمینان حاصل شود که پیامک گروهی شما با خاطره آسوده ارسال شود و دچارخطا نشود .

 

۲-  طول متن پیامک تبلیغاتی :

امروزه افراد به دلیل کم بودن وقت و داشتن ذهنی پر از دغدغه های کاری صبر و حوصله زیادی ندارند ، زمان و دقت زیادی بر روی مطالب پیامک تبلیغاتی نمی گذارند . پس بهتر است پیامک تبلیغاتی خود را کوتاه و مفید نوشته و ارسال کنید تا باز خورد معقولی را از پیامک خود داشته باشید .

 

۳-  ارسال پیامک تبلیغاتی به بازار هدف اشتباه :

به طور مثال شغل شما در زمینه زیبایی وآرایش است و شما آرایشگر ماهری هستید  باید پیامک تبلیغاتی خود را به طور هدفمند به افرادی ارسال کنید که این متن ارسالی شما مناسب آنها باشد و بیهوده زمان و پول خود را هدر ندهید و بازار هدف مشخصی برای خود تعیین کنید.

 

۴-   ارسال مکرر پیام :

ارسال پیامک تبلیغاتی تکراری باعث میشود خواننده از مطالب لذت نبرده و خسته کننده باشد ، سعی کنید پیامک تبلیغاتی تکراری ارسال نکنید  ، این کار  چیزی جز  صرف هزینه بی هدف و زمان از دست رفته عاید شما نمی کند .

 

۵-   کم کردن ارتباط با مشتریان :

با ارسال پیامک شما میخواهید مشتریان خود را راضی نگه دارید و به آنها این حس را بدهید که همیشه در تلاش برای رضایت آنها هستید ، شما میتوانید با ارسال پیامک تبریک سالروز تولد مشتریان به آنها حس دوستی و نزدیکی بدهید و این حس را در آنها زنده نگه دارید .شما میتوانید با فعال کردن آبشن تبریک تولد این ارسال را تنظیم کنید .

 

۶-   پرسش و پاسخ با مشتریان :

امروزه روش های تبلیغات پیامکی زیادی  باب شده است  و مسابقه و قرعه کشی !! که بسیار طولانی و حوصله سر بر است ، بسیاری از مردم از این گونه پیامک ها بیزارن زیرا اکثر این پیامک های تبلیغاتی طولانی هستند و تایم زیادی از افراد میگیرد ، بنابراین اگر تمایل دارید افراد کثیری به این گونه پیامک ها جذب  شوند پس با هدف و پایان پر هیجان این پیامک ها را برنامه ریزی کنید.

 

۷-   استفاده نکردن از نام و یا شماره اختصاصی :

در ارسال پیامک تبلیغاتی نام و برند تجاری خود را به مشتریان و افرادی که با آنها در ارتباط هستید معرفی کنید شما با اینکار هم خود را به آنها معرفی میکنید و هم آنها را جذب می کنید که این پیامکی که برای آنها ارسال شد بابت چه محصولی و از کجا میباشد  .

 

۸-  کلماتی که توسط مخابرات فیلتر شده :

مخابرات در طول روز بعضی از کلمه ها را به دلخواه خود و با توجه به استدلال های خود فیلتر می کند ، برای اینکه دچار همچین مشکلی نشوید و بدانید که چه کلمه ای جزء کلمات فیلتر شده مخابرات نیست حتما قبل از ارسال گروهی ، متن پیامک خود را به شماره موبایل خود ارسال کنید .

 

۹-   ساعات نامناسب ارسال پیامک تبلیغاتی :

شما نباید پیامک تبلیغاتی خود را در ساعات استراحت و کار ارسال کنید زیرا به طور معمول ما در این ساعات وقت پیامک خواندن نداریم یا اگر هم این پیامکهای تبلیغاتی را بخوانیم به انها توجه ای نمی کنیم ، بنابراین در ساعات مناسبی باید این پیامک ها ارسال شوند. برای ارسال پیامک به شرکت ها در ساعات رسمی و در کسب و کارهای بومی روزهای تعطیل و آخر هفته ها را انتخاب کنید.

 

۱۰-  مشغول بودن سرور :

گاهی در روزهای تعطیل که کاربران همه مشتاق به ارسال پیامک های تبلیغاتی خود هستن سرور ،  ارسال ها را به دلیل حجم زیاد و ترافیک پیامکی با تاخیر ارسال می کند ، پس از تاخیر در ارسال پیامک های خود نگران نباشید پیامک های شما با کمی تاخیر حتما ارسال خواهند شد.

 

با رعایت نکات بالا خطا در ارسال پیامک تبلیغاتی کم تر شده و بازدهی و نتیجه بهتری از تبلیغات خود می گیرد .

از مهمترین مزیت های پنل پیامکی این سامانه این است که کاربر میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بالا و هزینه کم پیامهای تبلیغاتی خود را به هر قشر و صنفی که گروه بازار هدف او می باشد ارسال کند .

 

نظرات خود را ثبت کنید

0 دیدگاه